Profesyonel Çözüm ve Strateji Partneriniz…
Retail Partners; hizmet anlayışıyla alışılmışın ve sıradanlığın ötesine taşır.
Retail Partners; Marka Yönetim , Perakende Yönetim , Yatırım , Proje Geliştirme , Kiralama ve Yönetim Danışmanlığı alanlarında iş ortaklarının verimliliğini maksimum arttırmayı hedefleyerek faaliyetlerini sürdürmektedir.
Sektördeki fırsatları doğru kullanabilmenin en uygun yöntemi; verimli, yetkin ve sürdürülebilir bir yönetim modeli oluşturup şirketin iç yapısına uyarlamaktır.
Operasyonel etkinlik ve verimlilik,
Sürekli gelişim ve büyüme için;
•Tüm faaliyetlerin sonuçlarının ölçümlenmesi,
•Elde edilen verilerin sektör standartları ile karşılaştırılması ve değerlendirilmesi,
•Aksiyon planı (Çıkan sonuçlara göre),
•Alınan aksiyonların sonuçlarının ölçülmesi şarttır.
Retail Partners , Doğru lokasyonlarda , doğru mimari ve ticari konseptleri geliştirerek; çevreye ve yerel değerlere saygılı, verimli, rekabetçi, karlı; değişme ve gelişime açık, sürdürülebilirlik esasında; planlama döneminden işletme dönemlerine kadar, yatırımcılarından kullanıcılarına tüm iş ortaklarımıza maksimum değeri sağlama esasına göre çalışmaktadır.
Retail Partners , her biri kendi kategorisinde tecrübeli ve değer yaratma uzmanlarından oluşan bir ekibin güvencesi altında iş ortaklarımıza üstün hizmet sunmayı hedeflemektedir.
Marka olmanın temeli yenilikçi, analiz yapan ve kendini geliştirebilen olmasıdır.
Rekabetin gittikçe arttığı perakende pazarında; doğru strateji ve doğru konumlandırma şirketlerin gelecekleri için büyük önem taşımaktadır.
Doğru şekilde planlanmış bir büyüme stratejisi, doğru konumlandırma ile birleştiğinde başarı kaçınılmazdır.
•Swot Analizi. •Yol haritası oluşturma ve mevcut kanalların geliştirilmesi. •Marka Stratejisi. •Marka Konumlandırma. •Marka Geliştirme. •Tüketici Profili. •Pazarlama Faaliyetleri. •Know How.
Perakende işletmeleri, yoğun iş tempolarında, artan rekabet ve daralan pazar karşısında, sorunlara stres altında baktıklarından çözüme yaklaşımları uzayabilmektedir. İşte bu ihtiyaçtan dolayı stratejik işbirliği için bizler uzman ekibimizle iş ortaklarımızın yanındayız.
Perakendede başarı; sistematik bir süreç yönetimi, doğru uygulanan standartlar ve etkin bir sistem alt yapısı ile mümkündür.
•Merkez ve Saha Operasyonları •Ürün Yönetimi •Merchandising •Rekabet Analizi •Satış Yönetimi •Kampanya Yönetimi •Perakende Matematiği •Gizli Müşteri •İş Süreç Geliştirme ve Raporlama •Bütçe Yönetimi •Lojistik Yönetimi •Tedarik Yönetimi •Denetim •Tüketici Profili Araştırma Çalışması
Kurumsallaşma, yönetim kalitesine ve başarısına giden yolda en önemli etkenlerden biridir. Kurumsallaşma,
şirketlerin verimlilik ve karlılıkları ile birlikte piyasa değerlerinde de artışa neden olmaktadır.
•Şirket Yönetimi ve Check-up •Arama Toplantıları ve Çalıştay Yönetimi •Yeniden Yapılanma •Aile Şirketleri Yönetimi ve Aile Anayasası •Yönetici Değerlendirme •Ekip Değerlendirme
•Swot Analizi
•Şirket Check–Up Analizi
•Süreç Analizi
•İş Geliştirme ve Kiralama Analizi
-‘Gayrimenkul Yatırım Kararı’ verilmeden önce yapılan çevre, etki alanı, maliyet ve gelir analizleri
-Projenin gerektirdiği doğru şehir, doğru lokasyon ve doğru büyüklükteki arsa ve arazinin tespiti ve satın alım ve kiralanması piyasa rayiç analizleri
-Mimari Proje Geliştirme , Konsept Tasarım ve Planlama Danışmanlığı
-Pazar Analizi , Fizibilite ve Raporlama
-Rekabet Analizi
-Proje Lansmanı
-Mağaza Karması
-Kiralama Planı
-Kiralama Süreci
-AVM Açılış lansmanı
-Pazarlama ve Tanıtım
-Check-up
-Swot Analizi
-Sürdürülebilirlik Analizi
-Uyum ve Dönüşüm Analizleri
-Re-Leasing Çalışmaları
- AVM ve Karma Proje yönetim organizasyon şemasının ve işletme planının oluşturulması
- Yönetim Kadrosunun belirlenmesi ve yönlendirilmesi
- Reklam ve PR Ajanslarının belirlenmesi
- AVM ve Karma Proje Ticari üniteler konsept , marka ve kurumsal kimlik çalışmalarının ajanslar ile koordine edilmesi
- Konularında uzman temizlik , güvenlik , teknik ve diğer tüm alt yüklenicilerin belirlenmesi ve yönetilmesi
- AVM ve Karma Proje ticari ünitelerini markalaştırmak , kiracı cirolarını ve müşteri sayılarını arttırmak hedefi ile gerekli olan yıllık pazarlama planının ve PR stratejilerinin hazırlanması
- Yıllık hedef bütçenin ve bölüm bütçelerinin oluşturulması ve uygulanmasının sağlanması
-.Detaylı bütçe analizinin yapılması ve aylık bazda raporlanması
- Gerekli dönemlerde binanın genişleme ve renovasyon potansiyeli açısından gözden geçirilmesi
- Açılış sonrasında mağaza değişimleri nedeniyle gerekli olabilecek yeni kiralama faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi
- Kira ödemelerinin bir fiil kiracı bazında detaylı takibi ve aylık bazda raporlanması
- Genel giderlerin kontrolü , gider bazında detaylı takibi , raporlanması
Telif Hakkı © 2018 retailpartners.com.tr - Tüm Hakları Saklıdır.
GoDaddy Web Sitesi Mimarı İmzalı